Elke 2e woensdag van de maand houden we van 14:00 tot 16:00 een koffieinloop in de aula van kas De Meander.
Kom gezellig een bakkie doen met andere bewoners van de wijk. Maandelijks organiseren we een koffie-inloop in de aula van KBS De Meander op woensdagmiddagen van 14:00 tot 16:00 uur. Gezellig andere mensen leren kennen uit de wijk? Een luisterend oor? Een goed gesprek? Een spelletje spelen? Een hulpvraag bij iets waar je niet uitkomt?
Gratis koffie, thee en zelfgebakken lekkers! Iedereen is van harte welkom!
Bekijk de afbeelding en noteer de data vast in je agenda!


